Nekad swossy | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swossy

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: swossy

Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad är ditt discord namn? swossy

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Kalle växte upp i en liten stad i Sverige där han fick en ganska tuff start i livet. Hans föräldrar skilde sig när han var ung, och han bodde mestadels med sin mamma, som kämpade med att få ekonomin att gå ihop. Kalle lärde sig tidigt att klara sig själv och vara en överlevare. Under tonåren ramlade han in i småbrott, men det var inget allvarligt – mest stöld och bus. Efter att han blev vuxen beslutade han sig för att flytta till Avena för att få ett nytt liv och bättre möjligheter. Nu lever han ett ganska avslappnat liv som småkriminell.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Taktisk och strategisk: Jag är bra på att tänka flera steg framåt och navigera mig ur svåra situationer. Lojal: När jag knyter band till någon, är jag en trogen vän och allierad. Bra på att bygga och fixa: Jag har stor teknisk kunskap och kan både renovera och modifiera bilar, vilket gör mig användbar i olika situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kortsiktigt tänkande: Jag kan vara för impulsiv ibland och tänka på vinster här och nu, vilket ibland kan leda till problem senare. Kylig och avståndstagande: Jag har svårt att öppna upp mig känslomässigt, vilket gör att jag ibland verkar kall eller oengagerad. Benägen att ta risker: Min kärlek för äventyr och det olagliga gör att jag ibland hamnar i farliga situationer där jag inte har full kontroll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som har ett intressant nätverk och en bakgrund som ger många möjligheter till olika RP-scenarier. Min karaktärs tekniska färdigheter och småkriminella undertoner kan öppna upp för spännande uppdrag, konflikter och samarbeten. Jag är engagerad i att skapa realistiska och roliga scenarier för andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja unive fjällen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång, utan att man ser till att hela scenariot blir roligt och engagerande för alla inblandade. Det handlar om att ge motparten möjlighet att utvecklas och få sina egna ögonblick av framgång, vilket skapar en mer dynamisk och realistisk RP-upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft handlar om att göra kloka beslut baserat på situationen och omständigheterna. Det innebär att tänka på konsekvenserna av sina handlingar och att agera på ett realistiskt och logiskt sätt, både för sin egen och för andras skull.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är förbjudet att använda metagaming och powergaming. Du ska inte tvinga någon att delta i ett RP-scenario utan deras samtycke. Det är inte tillåtet att agera orealistiskt eller överdriva sin karaktärs förmågor.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad i att skapa en rolig och realistisk RP-upplevelse och vill gärna samarbeta med andra för att skapa dynamiska och intressanta scenarier. Jag gillar att bygga långsiktiga relationer inom spelet och bidra till en positiv och levande servermiljö.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom