Intagen tenfeet | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tenfeet

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: tenfeet

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2007

Ange ditt Discordnamn: tenfeeet

Berätta kortfattat om dig själv: Tja! Jag är en person, som gillar att sitta vid datorn, som gör det jag gillar osv. Är även ute med polarna. Jag skulle säga att jag är en rolig person, pratsam och väldigt enkel för att prata med.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar: 16-21 Helger: 14:00-00:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem i runt 2 dagar.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff då jag känner att det är "VÄLDIGT" mycket lall på servern och korrupta staffs. jag känner att jag vill ändra på RP nivån och kunna göra så att folk faktiskt vill rpa. Rätt ska vara rätt och då ska inte en staff sitta och förstöra för andra. Även att andra spelare sitter och slåss på torget, inte kan bete sig inom rpn och helt ärligt bara sitter och förstör för att förstöra inte för att vara rolig.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att jag ska göra denna server så rolig som möjligt, många utdragna scenarion ska kunna utföras utan att en lallare förstör. Man ska sitta och hjälpa folk i support, för dom som behöver hjälp, vara allmänt vägledande inom sin roll, där man hänvisar dom nya till forumet, lär dom hur man gör osv osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med strikt rp nivå, höga åtgärder, för att kunna utveckla server rp mässigt, jag är trött på att staffs ska sitta och vara korrupta för att kunna vinna ett scenario. Även att man inte ska bli ihjäl körd de första man blir när man går till torget, slagen, smutskastad blir kallad dumma saker osv, de ska inte skes på en rp servern, man ska känna att man faktiskt kan gå in på servern utan att man blir trakasserad.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom med 3 djupa andetag, bara tar de lugnt låter båda parterna prata ut, blir de för hetsigt så avbryter man de och ger båda åtgärder. Även att man alltid stannar lugn vid väldigt stressiga scenarion, situationer osv.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom