Godkänd The Swedish chef | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

The Swedish chef

Gäst
Självklart! Här är ett utvecklat svar baserat på dina tidigare svar:

Användarnamn:
The Swedish Chef
Vad är ditt namn i verkligheten?
Jag heter Kim i verkliga livet.
Vad är ditt Discord-namn?
Mitt Discord-namn är The Swedish Chef, samma som mitt användarnamn.
Vad är ditt födelsedatum?
Jag är född den 12 september 2005.
Berätta om din karaktär:
Min karaktär är en väldigt trevlig person som alltid strävar efter att hjälpa andra. Hans stora dröm är att bli chef inom sjukvården, där han kan bidra till att förbättra vården och hjälpa människor på ett professionellt sätt. Han vill alltid vara vänlig och samarbetsvillig mot andra, och han värderar goda relationer högt. I spelet försöker han vara en positiv kraft och skapa ett bra samarbete mellan spelare.
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kan bidra med ett seriöst och välutvecklat rollspel där alla spelare blir involverade på ett rättvist sätt. Jag är alltid noggrann med att hålla mig till RP (rollspelet) och se till att interaktionen känns autentisk och engagerande för alla inblandade. Dessutom bidrar jag med en erfarenhet av tidigare RP-serverhantering, vilket kan hjälpa till att främja en mer professionell och rolig upplevelse för alla.
Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Det innebär att man alltid ska spela på ett sätt som gynnar alla parter i ett scenario, snarare än att bara fokusera på sin egen vinst. Det handlar om att se till att alla inblandade får en chans att vara delaktiga och känna att de är viktiga för hur händelseförloppet utvecklar sig. Målet är att skapa en balanserad och engagerande upplevelse för alla spelare.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?
Ja, jag har läst och förstått reglerna. Ett exempel på en regel är RDM (Random Deathmatch), vilket betyder att man inte får döda någon utan en giltig anledning. Det är viktigt att alltid ha ett motiv och ett sammanhang inom rollspel för att säkerställa att det finns en mening med de handlingar som utförs i spelet.
Har du någon erfarenhet inom rollspel?
Ja, jag har erfarenhet av rollspel och har även ägt och administrerat tre olika RP-servrar. Det har gett mig en bred förståelse för hur man skapar en rolig och realistisk RP-miljö, samt hur man hanterar olika typer av situationer som kan uppstå.
Heter du samma på Discord som på Steam?
Ja, jag använder samma namn både på Discord och Steam.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Nej, jag tycker att jag har täckt det viktigaste redan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom