Godkänd Thefaz3 | Medlemskap ansökning [Lukasthek1ng]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

Thefaz3

Gäst
Användarnamn: Thefaz3

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Thefaz3

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Ralle rattlås, i hans uppväxt blev han lämnade av sin mamma och pappa så han har fått bo hos sin farfar och dem har alltid stått i garaget och hållt på med massa av hans bilar, ralles intressen är bilar och golf, ända sen han var liten har han spelat golf redan vid 7 års ålder, hans känslor är inte så starka snäll och rolig person som vill ingen illa utan sprida skratt, ralles framtids planer är att skapa egen bil firma hjälpa folk styla och trimma folks bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket skratt och en bra rp upplevelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att u inte ska vara självisk i servern Till exempel inte bara åka runt och jobba för att få pengar utan att vara med i rpn och spela med folk

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, några regler som är viktiga är att intr döda nån utan någon anledning, att använda ett fordon som vapen för att döda nån utan ha någon anledning till att göra det, att försöka få polisen efter dig som tillexempek köra mot rött för att bara få deras uppmärksamhet, att du inte är rädd om ditt liv man ska spela som om de vore ditt eget liv, du får inte ta information från till exempel discord om vart något är eller om nån blir tagen av polisen och åker dit,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja kört här på rp i ungefär 4 månader nu så har lite erfarenhet, även kollat på en del rp på twitch

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tycker jag nöjer mig så här

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom