Intervju Thek1iller | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thek1iller

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Thek1iller

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Thek1iller

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade en tuff uppväxt hans föräldrar missburkade hasch hela tiden och drack mycket mänger av alkhol och dem hade inte råd att betala hyran för sin läghenhet och Scar ville försörja sin familj så han valde att bli kriminell och börja beckna så han började göra det så han kunde tjäna in pengar och han lyckades försörja sin familj han betalade alla hyror dom hade och Scar blev glad över det eftersom att han fick sin mamma och pappa att bli normala igen han fick dom sluta med narkotika och alkhol eftersom han betalade hyrorna dom hade

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarios och jag kommer även bidra med att spelarna i servern har det roligt och inte hela tiden går runt och skjuter varandra jag kommer bidra med mer socialrp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar alltid för att vinna men det ska man inte göra man ska spela för att ha roligt inte alltid vinna scenarios man ska aldrig tänka på att vinna man måste också kunna förlora för att ha det roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM= Vecihal death match, RDM= Random Death Match och suntförnuft alltid tänka logiskt detta är de viktigaste man ska tänka på o sen finns det fler regler man inte får bryta som tex gå runt och säga fel ord eller tex att man dödar ngn i en greenzone de ngt man absoulut inte ska göra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat i engelska servrar som är seriös rp och inte lall sen har jag spelat i västerortRP och massa andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom