thelord123
Ny Medlem
- Meddelanden
- 19
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: thelord123
Vad är ditt discord namn? thelord123
Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-hansa
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag är bra på att säga till mina anställda om dom gör fel eller bemöter kunderna med fel bemötande. Jag ansöker också som chef här för att hålla det öppet på min fria tid
Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utvekla med mer öppet och mycket trevlig personal
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är en snäll och rolig person/chef och gillar att hjälpa folk att försäkra deras bilar om dom köpt nya
Hur många bans har du? 3 ban för att jag gjorde ett fear rp men fink bannen sänkt och så råkade staffen skriva fel därav 3 men skulle säga 1
Vad är ditt discord namn? thelord123
Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-hansa
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag är bra på att säga till mina anställda om dom gör fel eller bemöter kunderna med fel bemötande. Jag ansöker också som chef här för att hålla det öppet på min fria tid
Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utvekla med mer öppet och mycket trevlig personal
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är en snäll och rolig person/chef och gillar att hjälpa folk att försäkra deras bilar om dom köpt nya
Hur många bans har du? 3 ban för att jag gjorde ett fear rp men fink bannen sänkt och så råkade staffen skriva fel därav 3 men skulle säga 1