Intervju troxy_emw2 | Medlemskap ansökning (Xeyz)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

troxy_emw2

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: troxy_emw2

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? troxy_emw2

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Mohamed växte upp i förorten Biskopsgården. Redan som ung kände han att han inte riktigt passade in i skolan eller samhällets normer. Hans mamma kämpade med både ekonomiska och personliga problem, och hans pappa var inte närvarande. mohamed har alltid haft en känsla av att världen är emot honom, men han har också alltid haft en vilja att ta sig vidare på sina egna villkor. Från ung ålder lärde han sig snabbt att överleva på gatorna och att lita på sin snabbhet och sin förmåga att läsa av situationer. Han är inte en del av något gäng, men har kontakter i Göteborgs kriminella värld

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snygg, omtänksam väldigt snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Agressiv, våldsam, tar inte skämt på ett bra sätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig och bra RP, kan alla regler inom rp så det är lungt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Eftersom jag har bra erfarenhet inom RolePlay så kan jag vägvissa andra och hålla en hög och bra Rp nivå på servern. Har rpat i snart 3 år så kan saken.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egna vinst utan låter andra njuta och vinna av senariot alltså att alla ska kunna vinna i senariot oavsätt sin skill level på Pvp eller skiklighet på sin bilkörning. Det är viktigt att tänka på att hålla en rålig nivå på Rp;t utan att bekosta andras känslor och tid på ett dåligt scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Att tex inte dra ner till stan och slå någon utan anledning, som att man ska tänka så som man gör irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, inte använda ditt fordon som ett vapen, t,e,x köra över någon,copbait, att inte reta snuten eller att försöka få polisens uppmärksamhet, FearRP, att ifall någon riktar en pistol mot ditt huvud så kan du bara inte springa ifrån han,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen person

Q

QueztX.

Gäst
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom