Nekad Twizzy06 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Twizzy06

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Twizzy06

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Savelkouls

Vad är ditt discord namn? Twizzy06

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Granqvist, han är uppväxt i Värmland och gillar prata med folk, lära känna folk, hans största intressen är att greja med bilar och va med vänner. framtidsplaner för Alexander är att kunna jobba på en verkstad eller att hjälpa folk som behöver det mest.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär är snäll, social och hjälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär min karaktär kan bli lätt arg om man retar han, han har alkoholproblem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ge en god RP för alla så att det blir roligt för alla spelare i servern. För min karaktär är snäll och omtänksam.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har vart på många rp servrar som unive och andra servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt bidrar till att stärka och utveckla upplevelsen för de andra deltagarna och göra så att jag inte vinner scenariot hela tiden utan att låta deltagarna vina så det blir en jämn upplevelse för alla

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Innebär att döda eller slå en annan spelare utan någon anledning, VDM: använda ett fordon som ett vapen för att skade eller döda en person, COPBAIT: innebär att försöka få polisens uppmärksamhet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom