Intagen viggo123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggo123

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: viggo123

Vad heter du? viggo hansen.

Ange ditt födelsedatum: 10 Maj 2009

Ange ditt Discordnamn: viggo123 /viggo.hansen11.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll kille som gillar att spela fivem och köra moppe PS Viggo.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar 15:00 till 22:00 på helger 9:00 till 22:00.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 vecka ungefär .

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill hjälpa till inom staff arbetet t.ex support. det värkar som en bra server att vara helper på jag ansöker också för jag har tidigare efarenheter inom staff.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift kommer att vara att jag ska hjälpa servern och att hjälpa communityn genom att ta support ärenden eller ingame. kan också report

Vad kommer du att bidra med som Staff? För att jag är kompetent O aktiv o seriös samt en hjälpsam Person som vill serverns Allra bästa För både servern och communityt Och jag är erfaren Angående Staff kan commands kan allt Vet hur man beter sig i support Vet hur man Kan hantera en staff roll Och jag Är mogen Och jag ska bli för o kunna hjälpa andra i staff teamet O specca områden O Vara aktiv i reports Vara aktiv i Support Och i pm samt Så kan ja bemöta folk på ett sätt så de kan känna sig trygga o känna sig att De kan komma o fråga frågor Få hjälp Osv Sedan är jag kompetent Och stabil grabb för detta yrke Kommer vara Mycket Trevlig o seriös till folket som behöver hjälp O sedan ska man agera som Respeky mogen kompetent O seriös O Visa att man är där för o hjälpa o inte För o abusa Så ja ska bli staff för jag kommer lägga ner mycket tid Som staff för o hjälpa Servern O Hjälpa communityt Så allting Blir bra O roligt På servern Sedan vill ja ha en större uppgift på servern o ja vill testa på något nytt som kan va kul Så jag ger det ett försök Sedan Så ska ja bli För att jag är inte rädd för o ta beslut om ja tar fel beslut då är de mitt fel o ja tar skiter för de ja säger inte någon lögn Ja säger vad som hade hänt och vad jag hade gjort Som va antingen fel eller rätt Sedan så kommer ja svara i pm När folk skriver kmr ta reports Kmr ta support och om ja blir don så tar ja de med men annars så Är de typ de så därför tycker jag att ni borde välja mig som staff

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer lätt, jag ställer ner foten ovh visar att vi ska samarbeta och försöka göra det enkelt från båda sidorna för att kunna lugna ned situationen.

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom