Inaktuell ViggoFridge | Chef-jobb ansökan [col]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViggoFridge

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: ViggoFridge

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag kommer att utveckla kåren till sin bästa nivå samt föröka få in nya roliga prylar och fordon så att fler vill bli poliser. Jag kommer göra mitt bästa att se till så att alla poliser sköter sitt jobb och att de poliser som lallar kommer få konsekvenser så att det inte sker igen. Jag kommer att vara strängare med vilka som ansvarar över rekryteringen och se till så att kåren inte fylls upp med massa lallare. Jag vill bli chef för att jag har kompetensen och aktiviteten och ändra så att kåren blir så bra som möjligt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Som Beträdande Polisdirektör

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att vara sträng med hur kollegorna behandlar varandra samt de andra medborgarna. Jag kommer även vara strikt med vilka som ansvarar över rekryteringen så att det inte anställs några lalliga poliser, Jag kommer att försöka lösa in fler föremål samt försöka lösa så att vi kan ha övningar tillsammans med sjukvården samt Securitas så att dem också utvecklas på ett bra sätt. Jag kommer även försöka utveckla alla kollegors radioanvändning samt deras beteende i ute på patruller så att dem inte är otrevliga och ta SU anmälningar riktigt seriöst så att dem kollegor som gör fel får konsekvenser och behöva gå om utbildningar om de behövs.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart då jag verkligen trivs i denna kår även om det behöv uppgraderingar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag såklart inte och kommer inte att göra under tiden jag är här.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Eftersom att jag är kunnig och kompetent och vet att jag kommer klara av de uppgifter som kommer med detta yrke och kommer sköta mig galant.

Hur många bans har du? 1 sv

Spooky

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
8
++REP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom