Godkänd w1lleDEV | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
W

w1lleDEV

Gäst
Användarnamn: w1lleDEV

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? _w1lle

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Leonardo "Kakan" Alves". Han hade alla förutsättningar att lyckas som liten men tyvärr så hamnade han på fel spår genom sina vänner. Han ville tjäna snabba pengar och såg stor framgång inom den kriminella världen. Tillslut blev han värvad till ett gäng och såg stor framgång där med. En dag gick det inte vägen för honom, han blev catchad av snuten för ett mordförsök. Han fick sitta i fängelse i 2 år och nu är han ute igen. Leonardo vill lämna det kriminella livet och visa sina föräldrar att han faktiskt är något. Leonardo är en väldigt humoristisk kille med mycket empati för andra människor. Däremot kan han bli väldigt långdragen om saker och gillar att ha kontroll över saker. Leonardo gillar klockar, pengar och har ett stort intresse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mina goda erfarenheter inom rollspelandet. Jag kommer bidra med seriös rollspel som kommer vara roliga för alla parter. Roliga och minnesvärda scenarion där hög kvalité på rp;n är annat jag kommer bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte skall spela för sin egen skull så att man alltid gynnar sig själv utan att även i scenarion, göra så att motparten gynnas. Detta för att det skall bli en bättre, seriösare och roligare upplevelse där man kan anpassa sig för att båda parter skall få en så bra upplevelse som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna, en av reglerna är t.ex att man inte får prata OOC in-game. Detta innebär alltså att du inte får prata om annat som inte är i själva rollspelandet. Du får alltså inte prata om grejer som pågår i ditt liv utanför rollspelandet då detta förstör upplevelsen och rp;n. En annan regel är VDM och RDM vilket innebär att du inte får köra- samt döda ihjäl någon hur som helst. Du måste ha ett giltigt skäl/rp bakgrund för att få döda någon och inte bara springa runt och döda vem som helst hur som helst. Detta hade förstört rollspelandet och hade dragit ned rp-nivån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet inom flertal server som bl.a Vation, Centic, Complex, Inspire etc. Dessutom har jag även varit moderator på flertal servrar samt hostat min egna där jag devvat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget relevant som jag kommer på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom