Nekad wigZZo | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigZZo

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: wigZZo

Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo

Vad är ditt discord namn? wigZZo

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. han gillar att köra bill och ha roligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Karaktärsskapande: Jag kan hjälpa till att skapa intressanta och djupgående karaktärer med backstories, motivationer och relationer.

Världsbyggande: Jag kan hjälpa till att utveckla den övergripande världen, inklusive dess historia, kultur och geografi.

Scenarioplanering: Jag kan ge idéer för olika scenarier och konflikter som kan driva berättelsen framåt.

Dialog och interaktion: Jag kan assistera med att skriva dialoger och interaktioner mellan karaktärer för att göra RP
mer engagerande.

Regler och mekanik: Jag kan hjälpa till att formulera eller förtydliga regler och spelmekanik för att göra spelet mer balanserat och roligt.

Inspiration och kreativitet: Jag kan ge förslag på teman, uppdrag eller twistar som kan göra spelet mer spännande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Stödjande interaktion: Du kan skapa situationer där motpartens karaktär får möjlighet att briljera eller övervinna hinder, vilket kan göra berättelsen mer intressant och dynamisk.

Utveckling av konflikter: Istället för att bara fokusera på att vinna eller dominera, kan du låta motpartens karaktär få utveckla sin historia genom att vinna strider eller uppnå mål, vilket gör att båda karaktärerna växer.

Skapa drama och spänning: Genom att ge motparten chansen att lyckas, kan du skapa mer meningsfulla och dramatiska ögonblick. Detta kan leda till känslomässiga reaktioner och göra berättelsen mer engagerande.

Fördjupning av relationer: Att låta motpartens karaktär vinna kan också stärka bandet mellan karaktärerna, vilket kan leda till intressanta samarbeten eller rivaliteter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rollspelsregler: Hur man skapar och spelar karaktärer, inklusive begränsningar för vissa typer av karaktärer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite men har inte spela nåt spel med de

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men jag gillar billar och så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom