Intervju wille919 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

wille919

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: wille919

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? wille919

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Karaktären som jag spelar heter Bahar Ravi en 57 årig man som tidigare har jobbat som både journalist på SVD samt som bilmekaniker. En tredje generations invandrare från Indien som har stora mål i livet. Han vill gärna etablera sin egna nyhetsbyrå och verka som stadens bästa journalist.

Bahars familjebakgrund är väl dokumenterad och sträcker sig tillbaka ända till 1890-talet när hans gammelfarfar startade ett företag i Sverige som importerade curry från hemlandet. Curryn blev en stor succe och det ledde till att både han och hans föräldrar har växt upp relativt förmögna.

Bahars stora intresse i livet är bilar och han drömmer en dag om att få äga en Porsche 911 turbo (930) som han själv kan meka med och putsa till.

Känslomässigt är Bahar ganska kall, visar inte särskilt mycket känslor och är rak på sak, men han är väldigt lojal till sina nära och kära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös karaktär som desutom kommer stå ut eftersom han inte är lik alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter motparten "vinna" i ett scenario och inte alltid tänker att man själv ska komma ut segrande i alla strider som uppstår.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (4.3 e) Där står det att där finns ingen tolerans för att vara korrupt inom ett yrke och till exempel ta ut pengar från företagskassan till sig själv. (4.4 b) Där står det att man inte får använda buggar i spelet både för att det är orelaistiskt men också för att det inte heller blir någonseriös rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel (Fivem) till och från i 5 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope!

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
62
Trofépoäng
8
Godkänd- vidare till muntlig, du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad

Top Bottom