Nekad Wota | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wota

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Wota

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? Simon Svensson

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Simon Svensson, växte upp i en normal svensk familj och ville göra världen bättre och har drömmar av att bli polis en dag. Är en väldigt lung grabb, fast kan ryta till i nödvändiga fall om det behövs han har ingen krimminel bakrund, han har riktigt snus beroende, han kommer satsa på en stabil polisutbildning och kommer satsa på komma högt upp i poliskåren. Han har väldigt många vänner och är omtyckt av omgivningen. Han är väldigt fysisk aktiv. Är samt väldigt intresserad av kläder och golf.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett stabil polisRP, bidrar med gott humör och humor, lärar känna många nya vänner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Fattar inte frågan kan jag ta det i väntrummet?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst de, RDM som betyder att man inte ska gå runt och skjuta någon utan någon anledning, VDM är att man inte får använda ett fordon som ett vapen. Metagaming menas med att mman inte får dela med sig om information som sin karakär inte vet om. Copbaiting menas med att man försöker att få polisens uppmärkasmhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat flera olika rp serverar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill satsa på poliskåren

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom