Godkänd yeee | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yeee

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: yeee

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? oscar0900

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Göran Åkesson har haft en grym uppväxt och har haft en pappa som arbetat inom polismyndigheten och vill ta samma fotspår som sin far. Göran har också haft ett stort intresse för att hålla på med bilar och mäcka och älskar detaljer på bilar som sträcker sig från mängden. nu när göran är 30 år känner han sig redo att ta nästa steg och söka till polisen. Göran har alltid varit en person som är hjälpsam och vill ha alla trygga i sin närhet!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär att han är sjukt snäll, väldigt hjälpsam, och en social kille.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär att han inte inte gillar kriminella, och att han inte gillar folk som är sjukt otrevliga mot han, och att han kan bli rätt så iriterad om folk retar han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en hög rp nivå så flera spelare kommer uppskatta att det är en bra rp nivå både socialt och ooc,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp då jag har spelat på många servrar som t.e.x bryggan finalen vation och himmelriket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra så att båda parterna har ett kul scenario

Vad är suntförnuft för dig? att man ska Använd sitt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, FEARRP, METAGAMING, NLR, COMBAT LOGGING, POWERGAMING, Sunt Förnuft.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en sjukt snäll grabb som brinner för rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom