Nekad Zakarias | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zakarias

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Zakarias

Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? bigsm0k_e

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2010

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Zakarias, min födelsedatum är i 11/24. Jag är en kille som är en ansvarstagande och flexibel person. Jag har alltid strävat efter att vara noggrann och hjälpa mina kollegor. Jag gillar att skapa djupa och komplexa karaktärer som kan interagera med andra på meningsfulla sätt. Dessutom är jag engagerad och ser fram emot att delta i events och bidra till gemenskapen

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan jag bidra med en hel del för att förbättra och utveckla er RP-upplevelse. Jag kan komma på kreativa plotlines och scenarion som kan hålla spelarna engagerade

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett rollspelsscenario innebär att du som spelare eller spelledare (GM) inte bara fokuserar på din egen karaktärs framgång, utan även agerar på ett sätt som gör det möjligt för den andra spelaren eller gruppen att glänsa och uppleva intressanta eller minnesvärda stunder. Detta främjar ett samarbete och skapar en dynamik där berättelsen och spelets helhet blir bättre, istället för att bara handla om individuell framgång. Samarbeta för att skapa spänning: Genom att hjälpa till att bygga upp spänning och konflikter,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Random Deathmatch Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aa bli polis och hjälpa samhället och andra människor

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Aa assa kolla jag fick ett jobb i polismyndigheterna men dom sa till mig att jag inte är medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom