Godkänd Zecco | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zecco

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Zecco

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Z3cco

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2006

Berätta om din karaktär. Bosse växte upp i Borlänge där han hade en fin uppväxt. Snäll familj och omtänksamma vänner. Redan vid ung ålder var Bosse med i hans fars verkstad där han lärde sig hur man bytte bildelar på en bil. Han studerade då till snickare och har nu jobbat upp pengar för att ha råd med en lägenhet i Stan. Han vill bli bilförsäljare för att Bosse gillar bilar sedan han var ung men är också väldigt social och kan sälja på folk saker enkelt. Sen är planerna att gå runt i stan snacka med gamla polare som man lärde känna sen innan och ha det allmänt roligt. Hitta familj och sådant.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Väldigt social, enkelt att hitta och samarbeta med personer samt att jag har tålamod

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Stor vinnarskalle, har extremt mycket energi som kan bli lite väl mycket ibland och missbrukare av alkohol

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp och bra scenarion där alla vinner på. Sen är han en allmänt skön karaktär som älskar att bjuda på sig själv som alltid gör sitt bästa att få ett leende på de andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelat otroligt mycket på olika serverar både rp samt PD serverar så min erfarenhet inom rpn är väldigt stor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" För om det händer så ska man fortsätta rpa lika bra som innan för då blir det ett mycket roliga scenario än ifall man bara skulle börja lalla med polisen när man blir tagen.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man spelar med en förståelse för verkligheten och att man inte göre något man verkligen inte hade gjort i verkligheten utan att man ska tänka extra på de man gör när man rpar för att få en så verklig rp som möjligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Japp, Sunt förnuft är att man ska ha samma utgångspunkt som man har i vanliga livet och att man exempelvis inte ska gå runt och skjuta folk bara sådär eller cykla in i exempelvis en bilaffär och tränga sig i en kö. Fear Rp betyder att man ska värna om sitt liv exempelvis om någon siktar en pistol mot ditt huvud ska du inte springa därifrån, för då ska du roleplaya på att det är i verkliga livet och hur du hade reagerat i riktiga livet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom