Nekad 5iftyyy | Medlemskap ansökning(Adde)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5iftyyy

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: 5iftyyy

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Mbram

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär på Avena Roleplay heter Boaz, och hans uppväxt har präglat honom djupt. Boaz växte upp i ett hårt område där det alltid var bråk och problem runt hörnet. Hans familj hade det svårt ekonomiskt, och det fanns inte mycket stöd eller trygghet hemma. Hans pappa försvann ur bilden när han var liten, och hans mamma kämpade för att hålla familjen flytande, men hon var ofta borta på grund av jobb, så Boaz fick lära sig att klara sig själv väldigt tidigt. Gatan blev Boaz skola. Redan som barn såg han hur kriminalitet var en del av vardagen, och för honom var det normalt. Han såg äldre killar göra saker för snabba pengar och blev snart lockad att följa i deras fotspår. Det började med småjobb, som att springa ärenden och hålla koll på grejer åt de äldre, men ju mer han blev involverad, desto djupare drogs han in i den kriminella världen. Boaz blev snabbt känd för att vara tuff och pålitlig, nån som inte backade från svåra situationer. Skolan var inget som intresserade Boaz, han såg det som meningslöst när han kunde tjäna pengar på andra sätt. Han fick lära sig snabbt att livet handlade om överlevnad, och på gatan fanns inga lärare – bara regler du var tvungen att följa för att inte bli överkörd. Han började bygga ett rykte som en kall och beräknande person, nån som alltid hade en plan och aldrig lät känslor styra sina beslut. Hans uppväxt lärde honom att man inte kan lita på nån. Han har alltid hållit sig nära ett fåtal personer som han vet har hans rygg, men i övrigt är Boaz en ensamvarg. Han har blivit formad av sin omgivning och bär med sig en inre ilska som han kanaliserar in i sitt liv på gatan. mNu, som vuxen, är Boaz en del av den kriminella världen på Avena. Han är inte den som söker uppmärksamhet, men han har byggt upp ett rykte som nån man inte vill bråka med. Hans mål är att klättra högre och etablera sig som en kraft att räkna med i den undre världen, och han kommer göra vad som krävs för att nå dit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med riktigt bra roleplay på Avena, eftersom jag har tidigare erfarenheter från andra servrar och vet hur man gör RP så realistiskt och engagerande som möjligt. Genom åren har jag lärt mig hur man bygger upp en karaktär, skapar intressanta storylines och gör situationer spännande både för mig själv och för andra spelare. Jag har varit med om flera olika scenarion, allt från små konflikter till större händelser som påverkat hela servern. Erfarenheten har gjort att jag vet hur man hanterar både stressiga och dramatiska situationer på ett sätt som fortfarande är roligt för alla inblandade. Jag kan spela olika roller och karaktärer, vilket gör att jag lätt kan anpassa mig beroende på vad som behövs. På Avena kommer jag att använda mina erfarenheter för att bidra till kvalitativt RP och se till att alla som jag spelar med får en så bra upplevelse som möjligt. Oavsett om det handlar om större event, eller små interaktioner mellan spelare, så kommer jag alltid att ge mitt bästa för att göra spelet så verklighetstroget och underhållande som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Suntförnuft : Logiskt tänkande, alla regler utgår från denna. Copbait : Att du försöker få polisens uppmärksamhet. NLR : Newlife rule, att du inte får komma vad som hände innan du dog, t.ex ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har samlat på mig en hel del erfarenheter inom roleplay genom månaderna jag har spelat och känner mig verkligen hemma i den världen. Jag har spelat på flera olika servrar och varit med om en mängd olika scenarion, vilket har gett mig en djup förståelse för hur man gör RP både realistiskt och roligt. Oavsett om det handlar om att spela en kriminell karaktär, en polis eller en helt annan roll, så har jag lärt mig att alltid tänka på detaljerna och hur min karaktärs handlingar påverkar andra spelare och den övergripande storyn.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom