Godkänd _realtrixzy_ | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

_realtrixzy_

Gäst
Användarnamn: _realtrixzy_

Vad är ditt namn i verkligheten? _realtrixzy_

Vad är ditt discord namn? 𝕋𝕣𝕚𝕩𝕫𝕪/_realtrixzy_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Alexander Berg, född 2002, är en ung och ambitiös person med en stor passion för teknik och innovation. Han växte upp i en liten stad i Sverige, där hans intresse för datorer och programmering började redan i tidig ålder. Genom gymnasiet blev han känd som en problemlösare, ofta hjälpte han sina klasskamrater med tekniska projekt och deltog i olika hackathons. Efter gymnasiet började han studera datavetenskap på universitetet, med fokus på AI och maskininlärning. Han är målmedveten och strävar efter att använda sin tekniska kunskap för att skapa positiva förändringar i samhället. På fritiden gillar Alexander att spela schack och löpträna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mix av både seriös och rolig RP för att skapa en dynamisk och engagerande spelupplevelse. Med många oddshots och varierade scenarion ser jag till att hålla stämningen levande och oförutsägbar. Som polis kommer jag att arbeta för att göra samhället tryggt och säkert, samtidigt som jag hanterar varje situation med professionalism. Oavsett om det handlar om en allvarlig utredning eller ett lättsamt ögonblick, strävar jag efter att bidra till en rolig och realistisk server!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten i ett scenario, snarare än att bara fokusera på din egen karaktärs framgång. Det handlar om att skapa en bättre och mer balanserad berättelse, där båda parter får en chans att utvecklas och påverka utgången av scenariot, vilket leder till en mer engagerande och rättvis RP-upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler noggrant. Jag anser att sunt förnuft och logiskt tänkande är avgörande för en bra RP-upplevelse. Här är några exempel på viktiga regler: NLR (New Life Rule): När din karaktär dör får du inte återvända till platsen eller minnas händelserna från ditt tidigare liv. Detta skapar en mer realistisk och meningsfull spelupplevelse, och jag respekterar alltid denna regel. RDM (Random Deathmatch): Det är förbjudet att döda andra spelare utan rimlig anledning. Varje interaktion bör bygga på berättelse och karaktärsutveckling, inte på slumpmässigt våld. VDM (Vehicle Deathmatch): Det är förbjudet att använda fordon för att skada eller döda andra spelare utan giltig anledning. Detta förhindrar ologiska situationer och främjar en mer sammanhängande RP-miljö. Sunt förnuft: Att tänka logiskt och använda sunt förnuft i alla situationer är avgörande. Det innebär att man alltid ska överväga konsekvenserna av sina handlingar, både för sin egen karaktär och för andra spelare. Till exempel, om en karaktär befinner sig i en farlig situation, skulle det vara logiskt att försöka fly istället för att konfrontera hotet utan plan. Genom att följa dessa regler och tillämpa sunt förnuft bidrar jag till att skapa en engagerande och respektfull atmosfär för alla spelare på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel och jag förstår vikten av att skapa en engagerande och realistisk spelupplevelse. Jag har spelat i olika miljöer och situationer, vilket har gett mig insikter i hur man bygger karaktärer och interagerar med andra spelare på ett meningsfullt sätt. Jag har lärt mig att: Bygga trovärdiga karaktärer: Att utveckla en djup bakgrundshistoria och personlighetsdrag för min karaktär gör spelet mer intressant och ger andra spelare något att relatera till. Samarbeta med andra: Jag tycker om att arbeta tillsammans med andra spelare för att skapa gemensamma berättelser. Att lyssna på andra och anpassa sig till deras idéer är viktigt för att bygga en dynamisk och interaktiv miljö. Hantera konflikter: Jag har erfarenhet av att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt, oavsett om det är i spelet eller mellan spelare. Kommunikation och förståelse är avgörande för att lösa problem och förbättra upplevelsen för alla. Följa regler och riktlinjer: Jag respekterar alltid serverns regler och strävar efter att agera på ett sätt som bidrar till en positiv och respektfull spelmiljö.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom