Nekad _realtrixzy_ | Medlemskap ansökning [Meistern]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

_realtrixzy_

Gäst
Användarnamn: _realtrixzy_

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? 𝕋𝕣𝕚𝕩𝕫𝕪/_realtrixzy_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Karaktär: Alexander Berg
Födelsedatum: 2002-05-21
Ursprung: Sverige

Alexander Berg har gått igenom mycket i livet. Han förlorade sina föräldrar i en bombattack under ett krig, vilket har lämnat honom med en djup känsla av sorg och saknad. Trots sin förlust är Alexander fast besluten att göra sina föräldrar stolta och drömmer om att bli rik. Han älskar fotboll och paintball, aktiviteter som hjälper honom att koppla bort de tunga tankarna.

I den nya staden Avena planerar han att börja med ett lätt jobb för att gradvis avancera mot mer spännande och roliga uppdrag. Även om han saknar sina gamla vänner, är han optimistisk och ser fram emot att träffa nya, snälla människor. Alexander drömmer om en framtid med en familj bestående av två barn och en fru, och han hoppas kunna bli medborgare i Avena så att han kan bygga ett tryggt liv utan att riskera utvisning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som är välplanerade osv och även bara rolig rp. jag kan också Bidra med aktivitet samt en hög rp nivå och en ordentlig karaktär. Jag kan även bidra genom att välja jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom meckonomen eller annat för att förstärka den rpn på unive. Jag kommer att bidra med mycket kreativitet inom mina scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn. Man ska såklart också hålla en seriös rp nivå utan lall så att båda parterna har så roligt som möjligt när de rpar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft tänk logist. NLR New life rule är förbjudet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp de har jag har spelat på många servers samt sen har jag ägt servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom