Nekad Arvidw | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvidw

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
0
Användarnamn: Arvidw

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Wahlberg Mattila

Vad är ditt discord namn? arre9076

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Arvid Wahlberg. Uppvuxen i skogen med en strikt och disciplinerande far utan modersfigur i bilden, stor del av identiteten är att han är bonde vilket gör att han är ganska själv gående gillar att dricka öl och destilera mäsk. Karakträren har haft en såpass känsloavtrubbad uppväxt att han är ganska känslokall bortsett från ilksan han känner, trots sin ilska är han ändå överdrivet snäll och generös. Han har en plan på att ta sig ur bonde livet och göra karriär inom polis eller lastbilsbranchen och lämna sin öl missbrukare till far.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, tillmötesgående och reko

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär vissa humörsvängningar, begår små brott, dricker alldeles för mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är själv en väldigt social och seriös person men också lite reko så jag kommer kämpa för att få det till den verklighet jag vill ha det, alltså bidra med ett seriösare rollspel men ändå hålla det roligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ägt en Fivem server i 13 års ålder samt spenderat tusentals timmar på det, dock är man inte riktigt med i matchen eftersom att det var 4-5 år sedan jag var som mest aktiv. Dock lär man sig mycket fortare om man redan kunnat det innan vilket jag har en kompis som hjälper mig med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig innebär det att försöka få ge en bra upplevelse gentemot andra personen i scenariot alltså att det ska bli mer realistiskt för båda oss

Vad är suntförnuft för dig? Tänka 1 steg före innan man gör något. Allmänt vet man slår inte vem som helst bara för att eftersom att personen inte förtjänat det osv osv

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC, Halv OOC, VDM, RDM samt korruptions regeln

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer ta detta på största allvar och verkligen tänka på sakerna jag gör osv om det är ett vanligt förekommande fenomen att man gör på ett visst sätt osv. Mvh Arvid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom