Godkänd Avenge | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Avenge

Gäst
Användarnamn: Avenge

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? A36_.

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Sjöström. Han är 23 år gammal och har gått Vård och omsorgsprogrammet. Efter gymnasiet att han har gått ut med fulla 2700 poäng så började han direkt på polishögskolan där han fick lära sig en bra mängd polislagar och hur de arbetar. Hans inriktning redan från grundskolan var att bli polis. Han gjorde bra ifrån sig i skolan i alla årskurser och är bra på kommunikation och vara social. Han har sjukvårds erfarenhet då han har haft APL på akutmottagningen i Sundsvall. Hans familj är inte skild men är förmögen men det spelar ingen roll för Johan då han vill bara tjäna lagen till sitt bästa sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt seriös, social och trevlig person som leder vägar som gör att alla blir glada oavsett scenario. Jag har mycket tidigare erfarenhet som både sjukvård och polis. Jag vet hur man ska bete sig och hur man ska göra för att alla ska ha en rolig stund.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska låta motståndarna vinna. Som till exempel så begår dem butiksrån. Och då ska man föröska göra så dom tjänar eller vinner på det så dom är villiga att göra det igen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - Random Deathmatch att man dödar någon utan anledning med ett vapen eller nävarna. Suntförnuft att man ska göra handligar som man skulle ha gjort på riktigt i RPn (visar hänsyn). NLR - New Life Rule att man glömmer bakomliggande scenario om man har blivit dödad eller medvetslös. får bara komma ihåg en bit om man har fått vård.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat som polis på 3 tidigare servrar där jag har lärt mig grunderna. Min högsta rang har varit intendent och varit ansvarig inom rykriteringen inom polisen. Sen så har jag varit sjukvårdschef samt Staff på 2 servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer göra mitt bästa från situationen så alla får ha det roligt och skapa så realistiska scenarion och handlingar som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom