Godkänd Bubu | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubu

Helper
Helper
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bubu

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen Chef

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag älskar bilar och teknik så får jag möjlighet att arbeta med något jag brinner för, samtidigt som jag hjälper kunder att hålla sina fordon i toppskick. Jag får chansen att leda och inspirera ett team, vilket kan vara väldigt belönande. Att se sina medarbetare växa och utvecklas är en stor del av rollen. Jag får direkt kontakt med kunder och kan göra deras upplevelse bättre. Att lösa problem och ge god service är en viktig del av jobbet som chef!

Vad rollspelar du som för tillfället? Inget speciellt, vanlig medborgare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Tidigare erfarenhet av att leda ett team, där man har lärt sig att motivera och stödja medarbetare! Erfarenhet av att arbeta med kunder, vilket hjälper chefen att förstå deras behov och förbättra kundupplevelsen. Erfarenhet av att lösa problem snabbt och effektivt, vilket är viktigt i en arbetsmiljö där saker kan gå fel.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag ser till att alla som jobbar där får lära sig om bilar, så de kan bli superbra på sina jobb! Jag pratar med mina kollegor och lyssnar på vad de tycker. Då kan de hjälpas åt att lösa problem. Jag frågar kunderna vad de behöver och gör så att de alltid är nöjda när de lämnar affären. Jag planerar roliga aktiviteter så att alla i teamet får lära känna varandra bättre och ha kul på jobbet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Därför jag har fullt koll på vad jag gör, inget lall och seriös rp. Men varför ni ska sätta mig som chef handlar mest om aktiviten inom yrket och den har jag!

Hur många bans har du? 0 bans har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom