Godkänd CWP | Medlemskap ansökning [Novuz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
C

CWP

Gäst
Användarnamn: CWP

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? CWP

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Johansson och kommer vara en delaktiv spelare på Avena Roleplay! Karl är en person som bryr sig om andra och har svårt att förstå andras känslor, därför har han hamnat på den kriminella vägen i livet. Karl har inga vårdnadshavare utan tar hand om hans bror utan statens medvärkan. Hans bror Emil är en högt uppsatt person inom avena staden. Han är nämmligen en infiltrerare som berättar mass information om gängen i staden. Karl tycker absolut inte det är en bra sak för Emil att göra, då han kan avlivas av samtliga gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra personlighet + en bra tillförande rollspelsnivå på servern. Jag vill kunna uppnå mina mål på ett sånt sätt att kunna göra kontent och massa mer för serverns medvärkan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte ska gå bara för att vinna scenarion i det hela utan att rollspela för det är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm , vdm, Suntförnuft, massa mer, rsm = random death match, vehicle death match, Ett logiskt rollspels tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja massor. Har ungefär 2000 - 3000 timmar och har spelat under en längre pariod.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men tack ändå ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom