Godkänd Dizzy12345 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Dizzy12345

Gäst
Användarnamn: Dizzy12345

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? twwixfn

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 1998

Berätta om din karaktär. Peter Nilsson och kommer ifrån Sverige och är väldigt depprimerande och ledsen pågrund av min uppväxt jag blev utkickad från mitt hem av mina föräldrar när jag var 10 år gammal och så var jag hemlös i 3 år och gick fortfarande i skolan jag kämpade jätte mycket inför min framtid för att jag ville bli polis när jag blie stor och jag fick aldrig någon mat eller någonting jag åt bara skol lunchen i skolan och jag hade ingen vid min sida eller några vänner under min uppväxt men jag var jätte bra i skolan och hade topp betyg och kunde komma in i vilket gymmnasium som helst med dem betygen så jag valde samhäll som jag alltid drömt om och så efter det så kunde jag bli en polis och äntligen flytta in i en lägenhet och få bra lön och kunna betala hyra men jag tänker fortfarande än idag hur jag mådde efter mina egna föräldrar sparkade ut mig från hemmet när jag var så ung så jag är fortfarande depprimerande och lite ledsen som karaktär men bland folk är jag trevlig och jag är en stor glädjespridare idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? förtrygga samhället och vara seriös och göra rp servern bättre och starkare och så verklig som möjligt så att fler kan joina rp servern också så att vi blir en större och starkare community, och jag vill göra den roligare också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte spela för pengar och makt utan att göra ett scinario roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inte döda eller slå ner folk utan anledning, att inte köra mott rött och göra dåliga grejer hela tiden bara för att få polisens uppmärksamhet, Du får inte köra på folk på gatan utan någon anledning eller använda vapen på någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är väldigt bra och seriös person inom vården och vill ha koll mycket på samhället och göra rp servern så bra som möjligt. jag kan mycket om att när man tillexempel är en polis så ska man ha koll på vad som händer och stanna dem bilarna som kör för fort eller kör fast att det är rött ljus eller har begått andra slags grejer jag kan mycket om ambulans också jag är där på direkten om någon behöver mig om dem behöver hjälp och man ska ha det roligt och folja rp reglerna och få rp servern att vara så verklig som möjligt jag ska köra som om det hade varit i verkligheten och jag ska bli rädd när folk rånar mig och inte försöka krocka och om jag skadar mig så ringer jag sjukvården så man ska helt enkelt spela som om jag kör i verkligheten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom