Godkänd Fab | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fab

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Fab

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? f

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Oskar Storm växte upp i en stad som var omgiven av brottslighet och han såg hur det kriminella påverkade samhället omkring han. Hans pappa jobbade som polis och varje dag när Oskars pappa kom hem så var han helt utmattad för att de var så mycket jobb på en dag. Oskar såg upp på sin pappa väldigt mycket med sitt hårda arbete och bestämde sig i tidig ålder att han ville följa hans pappas fotspår och bli polis. Denna uppväxt förändrade Oskar mycket genom att göra ett slut och märkte att det inte var så många som gjorde något slut på det. Så en dag så bestämde sig Oskar att ta det första steget framåt och försöker sitt yttersta bästa för att göra något åt det. Det slutade inte så jätte bra för Oskar oftast men han slutade aldrig att ge upp och fortsätta sin resa med att följa hans pappa och växa upp som polis.

Oskar är en modig individ som inte är rädd för att ta risker eller stå upp för det som är rätt.
Sen så är också Oskar en envis person som har det väldigt svårt för sig att ge upp för en sak.

Oskar strävar efter att skapa en tryggare miljö och minska på brottsligheten och göra det säkert för samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverns rp är ett bra rp där det ingår mycket socialt rp. Socialt rp är väldigt viktigt för mig för det bidrar mycket till serverns rp genom att inte folk bara utgår för att vinna hela tiden och vara rikast på servern. Om flera står och pratar mycket så kommer inte folk hela tiden tänka på att de ska grinda för att vara störst. Jag vill skapa en unik karaktär som kan skapa roliga och roliga scenarion. För att göra scenarionerna på servern bättre så kommer jag tänka mycket på att båda parterna ska kunna ha en chans och båda ska ha det roligt på servern. Det gör så att fler kommer vilja ha längre och större scenarion där mycket är inplanerat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario menas med att man ska kunna själv kunna ge den andra partens chans i ett scenario för att göra det roligt för dem också. Ett scenario innebär inte att man ska alltid vinna för att man själv tycker det e roligt. Man ska tänka att det inte skulle vara roligt om den adnra parten gör likadant och gör allt dem kan bara för att dem vill vinna. Om båda parterna tänker på detta och ger en bra chans till båda så kommer scenarioerna på servern bli mycket roligare att ha.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått servens regler. Ett exempel på reglerna är suntförnuft och det är en ganska bred regel som med kort innebär att sitt rpande ska ändå vara lite realisktiskt så att det inte är som att spela Gta Online.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag skulle säga att jag har en del erfaranhet inom rollspel, Jga har spelat på några 18+ servrar så som Lethality sen har jag också spelat på massa fler servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

L

Lemy

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom