Nekad Hasse184 | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse184

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hasse184

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? Zilvah

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Lind, Philip är en ganska avslappnad kille som tycker om att ta det lugnt på fritiden. Han är social och gillar att umgås med sina vänner, men kan ibland vara lite bekväm i sina egna rutiner. Han har en kreativ ådra och är bra på att tänka utanför boxen när det gäller design och konst. Philip vill skaffa ett bra jobb och ha ett bra liv med vänner och familj.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Grafisk design: Philip har en stark känsla för estetik och kan skapa visuellt tilltalande och funktionella designlösningar. Han är kreativ och gillar att experimentera med olika stilar. Sociala situationer: Han har lätt för att prata med folk och få nya vänner, vilket gör honom populär i sociala sammanhang. Matlagning: Trots sin tendens att vara lite slarvig på andra håll, tycker Philip om att laga mat och är ganska duktig på att experimentera i köket. Han kan göra fantastiska pastarätter och grytor.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tidshantering: Philip har svårt att hålla sig till scheman och kan ibland komma för sent till möten eller missa deadlines. Organisera sig: Hans arbetsbord och e-postinkorg är ofta ett kaos, och han har svårt att hålla ordning på alla uppgifter. Sport: Han är inte särskilt atletisk och har aldrig riktigt varit intresserad av fysiska aktiviteter, vilket gör att han ibland känner sig obekväm i sportiga sammanhang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har innan spelat rollspel så jag har realistiska erfarenheter om hur man spelar spelet för att få det så realisitskt som möjligt. Jag bidrar också med positiv energi och hjälper gärna människor som har det svårt att sätta igång med rollspelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycker erfarenheter eftersom att jag har spelat rollspel innan och kan väldigt mycket om sånna typer av spel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet agerar så att motståndaren får en fördel, istället för att fokusera på sin egen vinst. Detta kan göras för att nå en långsiktig strategi, bygga relationer eller för att undvika större konflikter. Det handlar ofta om att välja att ge motparten ett övertag för att uppnå ett bättre resultat på sikt.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft handlar om att fatta smarta och logiska beslut baserat på vad som känns rätt i en viss situation. Det handlar om att använda sitt omdöme för att välja det som är mest rimligt och praktiskt, och att tänka på konsekvenserna. Det innebär också att förstå enkla, vardagliga saker och göra det som är bäst för både en själv och andra. Sunt förnuft innebär också att anpassa sig efter omständigheterna och inte göra saker mer komplicerade än de behöver vara.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel att VDM och RDM är förbjudet, också att om man blir stoppad av polisen är det förbjudet att köra mot rött och att man måste rollspela varje situation. Till exempel om du krashar med bilen ska man spela med att man är skadad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Philip är redo för att starta en karriär i Avena Roleplay!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom