Nekad hmm13241235612 | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hmm13241235612

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: hmm13241235612

Vad heter du? Adam

Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2008

Ange ditt Discordnamn: hmm13241235612

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en person som har är väldigt social av mig och är trevlig mot alla,men desutom nån som kan sin rp på dom bästa spåren kan man säga,men skulle ochså säga att jag är en väldigt glad och rolig person i rp scenarion,jag gillar att umgås med vänner och även spela med folk och tycker alltid att det är roligt och träffa nya folk.

sen tycker jag det är jätte roligt att hjälpa folk med det dom behöver hjälp med.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 9 timmar om dagen om inte mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag.

Varför ansöker du som staff på Avena? för att jag vet hur man agerar professionellt som staff i ärenden eller support och är bra på att prata med folk och kan lösa bråk ganska lätt har inga problem med det,sen är de ju ochså så att jag vill uppgradera från min krim,medlem men oxå för att jag vill kunna specca folk på servern o se till att allt går rätt i scenarion osv.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift är att specca,ta support,hjälpa folk,se till att ingen bryter mot serverns regler

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med ganska mycket som att vara snabb i support vara aktiv ingame göra så inte regel brott händer i scenarion med andra spelare osv.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer igenom att försöka prata med båda sidorna o se vad som har hänt sen försöka lugna dom så bra de bara går sen försöka reda ut allt som har hänt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom