Nekad hmm13241235612 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hmm13241235612

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: hmm13241235612

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007

Ange ditt Discordnamn: hmm13241235612

Berätta kortfattat om dig själv: Hej! mitt namn är Adam och jag har ett stort intresse för spel då jag har spelat sen jag var mindre, jag är en väldigt trevlig person och älskar att hjälpa folk o se till att allt går på rätt sätt, men sen gillar jag o spela just fivem o träffa nya människor men ja du vad finns det och säga? men jag gillar att spela med folk och träffa nya människor o just därför jag kom till avena då det är en bra rp,o ganska så seriöst.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 9 timmar om dagen om inte mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 dagar

Varför ansöker du som staff på Avena? ag ansöker som staff på avena för att jag gillar o hjälpa folk men desutom för krim rpn ser lite sådär ut o vill kunna hjälpa dom andra spelarna på servern direkt när det händer något men jag vill bara kunna undelätta för dom andra i staff teamet o hjälpa dom nya o gamla spelarna med saker dom behöver hjälp med jag är ganska så bra på att hantera stressiga situationer då jag har gjort det många gånger förr.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att ingen gör regel brott fuskar/moddar, osv men desutom vill jag se till att alla som rpar på servern har det roligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? snabb i support, ingame men sen desutom i pm

Hur hanterar du stressiga situationer? pratar med båda sidorna o tar ett glas vatten

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom