Nekad k27 | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k27

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: k27

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? k27_08

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Simon är en person som verkligen brinner för att hjälpa andra. Han har alltid haft en stark känsla för rättvisa och ett intresse för att lösa problem. Från en ung ålder har han alltid varit den som folk vänder sig till när de behöver hjälp, och han har alltid haft en naturlig förmåga att skapa förtroende hos människor omkring sig. Simon växte upp i en stad där han såg både de bra och dåliga sidorna av samhället, vilket formade hans vilja att bli polis och kämpa för en bättre och mer rättvis värld.

Han är inte bara intresserad av att upprätthålla lag och ordning, utan han ser också sin roll som polis som en chans att göra skillnad på djupet. Simon är den typen som verkligen bryr sig om människorna han möter, och han försöker alltid förstå deras perspektiv. Det betyder att han ibland kan vara mer förstående och medkännande än vad som kan förväntas av honom som en myndighetsperson, men det är också något som gör honom unik. Hans empati och förmåga att lyssna gör att han ofta kan hitta lösningar på konflikter som andra kanske inte ser.

Trots hans vänliga och empatiska natur är Simon inte rädd för att ta tuffa beslut när det behövs. Hans starka moral och känsla för rättvisa driver honom framåt, även när han står inför svåra val. Han kan ibland vara lite för hård mot sig själv när han inte lever upp till sina egna höga standarder, men det gör honom också ständigt driven att utvecklas och bli bättre.

Simon är en person som inte ger upp lätt. Han är uthållig och kommer att arbeta hårt för att nå sina mål. Men ibland kan hans beslutsamhet göra att han blir för fokuserad på en sak och missar andra viktiga aspekter. Han kan också vara för idealistisk ibland, vilket ibland leder till frustration när världen inte alltid är så svart eller vit som han skulle önska.

Även om han är ganska allvarlig när det gäller sitt arbete, har han också en avslappnad och humoristisk sida som han visar för sina vänner och kollegor. Han värderar vänskap och samarbete högt, och han försöker alltid hålla en god stämning, även när saker är som tuffast.

Sammanfattningsvis är Simon en person med ett stort hjärta, en stark känsla för rättvisa och en vilja att göra världen till en bättre plats. Han är inte perfekt, men han strävar alltid efter att vara den bästa versionen av sig själv, både som polis och som människa.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lugn under press: Simon behåller alltid sitt lugn även i hektiska eller farliga situationer, vilket gör att han kan fatta kloka beslut när det verkligen gäller. Empatisk: Han har en stor förståelse för människor och deras olika situationer, vilket gör honom bra på att kommunicera och bygga förtroende, både med medborgare och kollegor. Stark moral: Simon är driven av en stark känsla för rättvisa och vill alltid göra det rätta, även om det ibland innebär svåra beslut.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Simon kan ibland vara för lojal, vilket gör att han sätter andra före sig själv och kan hamna i svåra situationer där han borde sätta sina egna behov först. Han har också svårt att säga nej. Eftersom han vill hjälpa människor och göra det rätta, säger han ofta ja även när han borde avstå från att ta på sig för mycket ansvar. En annan nackdel är att Simon ibland tenderar att överanalysera saker. Det gör att han tvekar när han måste fatta snabba beslut och missar möjligheten att agera i rätt tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och ansvarstagande karaktär som vill skapa realistiska och intressanta scenarier för alla inblandade. Jag gillar att spela ut karaktärens utveckling och interagera med andra på ett positivt sätt. Med min bakgrund som karaktärsbyggare och problemlösare hoppas jag kunna bidra till bra samarbete och dynamiska historier.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av både textbaserade och live-action rollspel. Jag gillar att utveckla min karaktär och utforska olika scenarier för att skapa en mer levande och intressant berättelse för alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång, utan också på att skapa en positiv upplevelse för alla inblandade. Det handlar om att bidra till en historia där alla får möjlighet att vinna på sitt sätt och där varje beslut får konsekvenser som är meningsfulla för hela spelet.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft handlar om att kunna läsa av situationer och fatta beslut baserade på erfarenhet, logik och känsla. Det handlar om att inte agera impulsivt utan att tänka efter innan man gör något, och att alltid sträva efter att skapa ett bra resultat för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på regler kan vara att alltid hålla en respektfull ton mot andra spelare, inte göra orealistiska handlingar som bryter mot spelets logik, och att följa serverns riktlinjer för hur man interagerar med andra spelare och karaktärer. Reglerna syftar till att skapa en rättvis och rolig miljö för alla.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt engagerad person som alltid vill bidra till att göra spelet bättre för alla. Jag är också bra på att samarbeta och vara flexibel när det gäller att anpassa min spelstil för att passa in i olika scenarier. Jag tror att jag kan bli en värdefull medlem i serverns community och ser fram emot att utvecklas både som karaktär och spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom