Nekad liam | Medlemskap ansökning [Ninetta]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
0
Användarnamn: liam

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? its.liam11

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohamed och är 24 och är singel och bor själv i en lägenhet hans pappa dog när han var 16 så han har bott med sin mamma typ de senaste åren han har många vänner och han brukar vara med dom ofta och han har många känslor han brukar vara ganska tuff men på riktigt är han ganska rädd och snäll som person han har en hund som heter Oskar och det är hans bästa vän han bor i en lägenhet i Uppsala där han pluggar till läkare och han satsar på att jobba på det då han har ett stort intresse för det han är intresserad av sporter och att laga mat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med sociala och roliga scenarion i rpn och jag kan bjuda på en bättre server standard och jag kan göra så att rpn blir bättre och mer social bland folket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinning i scenarion tex om en polis stoppar en så ska man stanna och man ska inte köra där ifrån. Det är väldigt o socialt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM Suntförnuft nrl power gaming 1 och 2 med mera

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

liam

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
0
Användarnamn: liam
Discord-namn: its.liam11
Födelsedatum: 24 Februari 2010

Karaktär:
Min karaktär heter Mohamed och är 24 år gammal. Han bor själv i en lägenhet i Uppsala och studerar till läkare, en dröm han haft sedan han var liten. Mohamed har en tuff yttre, men han är egentligen en känslig och snäll person. Hans liv tog en svår vändning när hans pappa dog när han var 16. Den händelsen har påverkat honom djupt och format hans värderingar och känslor. Han har bott med sin mamma de senaste åren, och de har en stark relation, men han känner också ett behov av att stå på egna ben.

Mohamed har många vänner och är en social person. Han älskar att umgås och skapa roliga stunder med dem. En av hans närmaste vänner är hans hund, Oskar, som han ser som sin bästa vän. Oskar ger honom sällskap och tröst, särskilt under de tuffa stunderna. Mohamed har ett stort intresse för sport, och han spelar ofta fotboll med sina vänner. Han är också passionerad när det kommer till matlagning och älskar att experimentera i köket, vilket ofta leder till gemensamma middagar med vännerna där han bjuder på sina senaste kreationer.

Bidrag till serverns RP:
Jag kan bidra med sociala och roliga scenarion i rollspel och hjälpa till att skapa en mer levande och inkluderande atmosfär. Jag ser alltid till att inkludera andra i mina berättelser och göra så att alla känner sig delaktiga. Genom att använda min karaktärs personlighet och intressen kan jag skapa intressanta interaktioner och händelser som kan göra RP:n mer dynamisk och underhållande.

Spela för motpartens vinst:
Att spela för motpartens vinst innebär att vi respekterar varandras roller och skapar en mer verklig och engagerande upplevelse. Om en polis stoppar Mohamed, kommer jag att följa reglerna och agera på ett sätt som främjar spelets realism. Det handlar om att bygga en historia tillsammans snarare än att fokusera på att vinna individuellt, vilket gör att alla kan njuta av spelet mer.

Serverns regler:
Jag har läst och förstått serverns regler. Exempel på dessa inkluderar:
- RDM (Random Death Match): Man får inte döda utan rimlig anledning.
- VDM (Vehicle Death Match): Man får inte använda fordon för att döda andra spelare.
- Sunt förnuft: Allt spelande ska vara logiskt och rimligt.
- NRL (No Roleplay Limitations) powergaming: Man får inte tvinga andra spelare att agera på ett visst sätt utan deras godkännande.

Rollspelerfarenhet:
Jag har spelat FiveM i ett år och har erfarenhet av olika typer av rollspel. Jag har haft många intressanta erfarenheter där jag har fått skapa och utforska olika karaktärer och deras berättelser. Jag har även deltagit i flera händelser och har alltid strävat efter att bidra till en positiv upplevelse för alla inblandade.

Övrigt:
Jag har inte något annat jag vill tillägga just nu, men jag ser fram emot att bli en del av gemenskapen och bidra till att göra rollspelandet roligare och mer engagerande för alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom