❤️Lillen❤️
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 0
Användarnamn: ❤️Lillen❤️
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Ange ditt födelsedatum: 25 November 2012
Ange ditt Discordnamn: Liamkarlsson1337
Berätta kortfattat om dig själv: Ja jag är bra på att lyssna och vill bara hjälpa personen som behöver hjälp
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Så ofta jag bara kan
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Blev det idag
Varför ansöker du som staff på Avena? Ja jag vill hjälpa person och få alla ska vara välkomna till avena
Vad är din uppgift som Staff? Ta support reports och inte kalla honom och få alla vara välkomna till denna server
Vad kommer du att bidra med som Staff? Ja jag kommer att bidra med att hjälpa alla och inte kalla få in mer personer till avens
Hur hanterar du stressiga situationer? Ja jag försöker få dem lugna och kunna prata med dem
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Servervakt
Ansvarsområde 2: Donation
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Ange ditt födelsedatum: 25 November 2012
Ange ditt Discordnamn: Liamkarlsson1337
Berätta kortfattat om dig själv: Ja jag är bra på att lyssna och vill bara hjälpa personen som behöver hjälp
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Så ofta jag bara kan
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Blev det idag
Varför ansöker du som staff på Avena? Ja jag vill hjälpa person och få alla ska vara välkomna till avena
Vad är din uppgift som Staff? Ta support reports och inte kalla honom och få alla vara välkomna till denna server
Vad kommer du att bidra med som Staff? Ja jag kommer att bidra med att hjälpa alla och inte kalla få in mer personer till avens
Hur hanterar du stressiga situationer? Ja jag försöker få dem lugna och kunna prata med dem
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Servervakt
Ansvarsområde 2: Donation