Inaktuell Lorenzo | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lorenzo

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: Lorenzo

Vad är ditt namn i verkligheten? Lorenzo

Ange ditt födelsedatum: 3 Oktober 2009

Ange ditt Discordnamn: lorenzo089614

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en envis och nyfiken person som drivs av vilja att utvecklas på olika plan.. Jag tycker om att hjälpa personer samt se till så att allt är i ordningmn. jag vill gärna pröva mina färdigheter i sådana områden. Jag är duktig på att exempelvis lösa problem, kommunicera eller organisera och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att få gemensamma mål. jag strävar alltid att göra mitt bästa.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 6 timmar varje dag om inte mer i helgerna.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 månad.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena eftersom jag har ett stort intresse för GTA RP och vill hjälpa till att skapa en positiv och välkomnande miljö för spelare. Jag tycker om att hjälpa andra och se till så att servern är i ordning samt hjälpa andra spelare med sina besvär. Jag kan göra detta för jag förmåga att hålla ordning och vara rättvis och fatta snabba och effektiva beslut jag känner att jag kan vara värdefull för servern. Jag har också en önskan att utvecklas som staff och tror att Avena är en server där jag kan bli bättre och lära mig mer av att vara staff.

Vad är din uppgift som Staff? Jag som staff ska se till så att folk följer reglerna samt ge straff till dom som inte gör de tex timeout varningar kick och ban. Jag ska som staff ta reports och hjälpa alla som behöver det ingame och i support. Jag som staff ska hjälpa personer med tex frågor om reglerna osv. Jag som staff ska också hålla ett exempel att följa reglerna och vara snäll, hjälpsam och positiv. Kanske eller om jag blir högre uppsatt så ska jag hjälpa till med serverns framgång med att föreslå förbättringar inom servern samt ge tips och råd. Jag ska också se till så att folk inte skriker saker i tex chattarna i discorden som svär ord rasistiska saker osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag vill bli staff på Avena för att jag trivs med att hjälpa andra och skapa en bra och ständig rp. Jag gillar att hålla ordning och tycker om att lösa problem när dom kommer.. Jag kommer också bidra med att alla följer reglerna samt vill rpa och inte lallar fast se till så att alla tycker rpn är rolig och postiv. Jag kommer bidra med att till exempel inga moddare eller liknande förstör servern eller scenarios ingame. Jag som staff kommer också bidra med att det blir långsammare väntetider i support och se till så att alla får sin hjälp som dom behöver.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag står inför stressiga situationer försöker jag att lunga ner mig själv över situationen.Jag försöker lugna ner mig så jag hindrar mig från att göra dåliga beslut. Jag tar kontroll över situationen som sedan kan göra så att det blir en bättre framgång och bättre beslut. Jag följer rutinerna och reglerna som finns, vilket gör att jag vet hur man inte blir stressad även när det är pressat. Om det behövs, ber jag om hjälp som till exempel fråga en annan staff hur han tycker eller hur han skulle göra. Sen så ser jag till så att det inte händer igen.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom