S
shysquid
Gäst
Användarnamn: shysquid
Vad är ditt discord namn? ShySquid
Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygghansa
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag gillar att jobba med folk samt att jag vill hjälpa med sina bilar så att dom kan försäkra sina bilar efter dom har köpt dem plus att jag är ansvarstagen gillar folk och bilar.
Vad rollspelar du som för tillfället? Bitr chef på sjukvården och kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? nej det har jag inte
Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla arbetet genom att vara mycket aktiv visa upp företaget och anställa folk för att få fart på trygghansa
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej det gör jag inte
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde sätta mig som chef för jag är mogen trevlig ansvars tagen och jag kan en del om bilar plus att jag gillar att hjälpa folk
Hur många bans har du? jag har 1 ban
Vad är ditt discord namn? ShySquid
Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygghansa
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag gillar att jobba med folk samt att jag vill hjälpa med sina bilar så att dom kan försäkra sina bilar efter dom har köpt dem plus att jag är ansvarstagen gillar folk och bilar.
Vad rollspelar du som för tillfället? Bitr chef på sjukvården och kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? nej det har jag inte
Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla arbetet genom att vara mycket aktiv visa upp företaget och anställa folk för att få fart på trygghansa
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej det gör jag inte
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde sätta mig som chef för jag är mogen trevlig ansvars tagen och jag kan en del om bilar plus att jag gillar att hjälpa folk
Hur många bans har du? jag har 1 ban