Nekad megic_mike | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

megic_mike

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Användarnamn: megic_mike

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam lindahl

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2000

Ange ditt Discordnamn: megic1_1mike

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Liam, och jag älskar verkligen att spela Avena. Det är ett rollspel som ger mig chansen att leva ut mina äventyr och vara någon helt annan för en stund. Jag älskar att skapa min egen karaktär och se hur den växer och utvecklas genom alla de uppdrag och äventyr vi ger oss ut på. Men det är inte bara spelet i sig som lockar mig, utan också gemenskapen av spelare. Jag gillar att prata med andra och samarbeta för att lösa problem, och jag har träffat så många intressanta människor genom spelet.

För mig handlar Avena inte bara om att spela – jag vill också hjälpa till att göra servern bättre. Jag gillar att bidra, oavsett om det är att ge tips till nya spelare, hjälpa till att fixa buggar eller ge feedback på nya funktioner. Det känns bra att kunna hjälpa till och vara en del av att förbättra upplevelsen för alla. Jag är verkligen engagerad i att spelet ska vara roligt och tillgängligt för alla som vill vara med. När vi alla jobbar tillsammans för att skapa en bättre server, blir hela upplevelsen mer givande. Avena är inte bara ett spel för mig – det är en plats där jag kan vara kreativ, träffa människor och samtidigt hjälpa till att bygga något ännu bättre.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 7-8 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? i typ 4-5 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag verkligen vill bidra till att göra servern ännu bättre och skapa en ännu mer positiv upplevelse för alla spelare. Jag har spelat Avena ett tag nu och blivit väldigt engagerad i både spelet och gemenskapen. Jag gillar verkligen den känslan av samarbete och att vara en del av något större,

Vad är din uppgift som Staff? Som staff på Avena skulle min uppgift vara att hjälpa spelare, lösa problem och se till att alla följer reglerna. Jag skulle svara på frågor, hjälpa nya spelare och se till att alla trivs. Jag skulle också ge förslag på förbättringar och hjälpa till att hålla servern i bra skick.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på Avena kommer jag att bidra med min vilja att hjälpa andra, min förmåga att lösa problem och mitt engagemang för att skapa en bra spelupplevelse. Jag kommer att vara en hjälpsam resurs för spelare genom att svara på frågor och ge stöd när det behövs. Jag kommer också att se till att servern håller goda regler och en positiv atmosfär, samt ge feedback och förslag på hur spelet kan förbättras för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokuserad. Först försöker jag att ta ett steg tillbaka och analysera situationen för att förstå vad som behöver göras. Jag prioriterar vad som är viktigast och tar itu med det steg för steg. Jag tycker också det är viktigt att kommunicera klart och tydligt, både med spelare och andra staffmedlemmar, för att snabbt lösa problemet. Jag ser stressiga situationer som en möjlighet att tänka på lösningar och hitta de bästa sätten att hantera utmaningar.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom