megic_mike | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

megic_mike

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Användarnamn: megic_mike

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam lindahl

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2011

Ange ditt Discordnamn: megic1_1mike

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som är 13 snart 14 som gillar att vara med kompisar och spela fivem men jag gillar också att hjälpa till jag har varit helper förut och sen blev jag bort tagen men enda sen jag blev bort tagen som staff har jag sett massa personer göra fel jag ser jätte mycket fear rp c-logg sunt förnuft och såna grejer så därför vill jag bli staff igen för att göra en bättre server och nu när mycket mer spelare har kommit till avena så behöver ni nog mer staffs och jag har väldigt mycket erfarenhet

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 5-6 timmar på vardagar och helger 8-9 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? i typ 4-6 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att hjälpa staff teamet så dom inte behöver ta lika många support ärenden och reports för jag har varit staff innan men inte längre jag testade en annan server men har lärt mig av minna misstag jag ansöker också som staff för jag gillar att hjälpa till och nu när många spelare har börjat köra på servern så kommer jag kunna hjälpa dom nya spelarna och vissa dom hur allt funkar och sånt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift kommer vara att hjälpa nya spelare till servern och ta mycket reports och support ärenden och om jag ser någon som gör fel så kommer jag säga till dom fast om någon göra något värre typ fail rp eller RDM eller VDM kommer jag be dom hoppa support

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer hjälpa staff teamet att ta reports och ta åtgärder på dom som gör regelbrott jag vill också bli medlemskaps ansvarig och krim ansvarig jag tyckte att det var väldigt roligt att vara staff jag har också varit staff på en annan server innan jag började på avena så jag har mycket erfarenhet

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dom bra jag försöker hålla mig lugn och koncentrera mig sen så försöker jag att inte tänka på stressen

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom