megic_mike
Medlem
- Meddelanden
- 36
- Trofépoäng
- 6
Användarnamn: megic_mike
Vad är ditt discord namn? megic1_1mike
Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas chef
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vil bli chef för jag gillar att kunna bestämma och att hjälpa såna som vill ha jobb. Jag vill också ha jobbet för jag har kört på denna servern ganska länge nu och jag tycker den är väldigt bra. Om jag blir chef kan jag göra så securitas blir mer aktiva för jag har många kompisar på denna servern
Vad rollspelar du som för tillfället? Vanlig medborgare
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit biträdande chef på trygghansa på denna servern
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer göra securitas mer aktiva
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag har väldigt mycket erfarenhet inom chef och RP
Hur många bans har du? 2 bans
Vad är ditt discord namn? megic1_1mike
Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas chef
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vil bli chef för jag gillar att kunna bestämma och att hjälpa såna som vill ha jobb. Jag vill också ha jobbet för jag har kört på denna servern ganska länge nu och jag tycker den är väldigt bra. Om jag blir chef kan jag göra så securitas blir mer aktiva för jag har många kompisar på denna servern
Vad rollspelar du som för tillfället? Vanlig medborgare
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit biträdande chef på trygghansa på denna servern
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer göra securitas mer aktiva
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag har väldigt mycket erfarenhet inom chef och RP
Hur många bans har du? 2 bans