megic_mike
Medlem
- Meddelanden
- 36
- Trofépoäng
- 6
Användarnamn: megic_mike
Vad är ditt discord namn? megic1_1mike
Vilken arbetsplats ansöker du till? Grovestreet bizzeria
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för det känns kul och jag har märkt att pizzerian inte är så aktiv så jag kan göra den aktiv.
Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har på denna servern varit chef på Trygg-Hansa och Securitas
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa nya personer så grovestret blir aktiva och så kommer jag vara aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör sätta mig för jag gillar att prata med andra människor och är aktiv ofta har även erfarenhet
Hur många bans har du? 6 eller 7
Vad är ditt discord namn? megic1_1mike
Vilken arbetsplats ansöker du till? Grovestreet bizzeria
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för det känns kul och jag har märkt att pizzerian inte är så aktiv så jag kan göra den aktiv.
Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har på denna servern varit chef på Trygg-Hansa och Securitas
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa nya personer så grovestret blir aktiva och så kommer jag vara aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör sätta mig för jag gillar att prata med andra människor och är aktiv ofta har även erfarenhet
Hur många bans har du? 6 eller 7