Godkänd melle hökfors | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle hökfors

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: melle hökfors

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? isak4943

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Melle hökfors, melle är uppväxt i centrala stan i ett fattigt lägenhet med sin pappa. Melles pappa jobbar som sjukvårdare där och melle såg alltid upp till han. Vissa dagar fick melle ingen mat för de hade inte råd. Men nu har melle flyttat ut och jobbar heltid som sjukvårdare. Melle har till och med fått löneförhöjning för han jobbar så bra. Melles chef har sagt att melle gör ett bra jobb och att han är viktig i stan. Melles intressen är att hjälpa folk och bilar, han äger 2 volvos och en sålde han. han har alltid tyckt de är häftigt med bilar. Hans pappa hade ingen bil när melle växte upp så nu när han själv har råd så vill han hälst ha 1000. Men rädda liv gillar melle. han vill hjälpa till och skydda alla skadade och få höra tack för hjälpen,

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Beslutsamhet – Melle ger inte upp lätt och är målmedveten i att följa sina drömmar och lösa problem. 2. Empati – Han har en stark förmåga att förstå andra och kan skapa djupa och meningsfulla relationer, vilket gör han omtyckt.3. Nyfikenhet – Melle har ett stort intellektuell intresse och vilja att utforska världen och lösa mysterier, vilket gör han innovativ och äventyrlig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Osäkerhet – Melle kan tvivla på sina egna förmågor och känna sig osäker, vilket ibland hindrar han från att ta beslut eller agera snabbt. 2. Ensamhet – Han har svårt att verkligen passa in eller hitta en gemenskap, vilket leder till att Melle ofta känner sig isolerad.3. Rädsla för misslyckande – Melle kan bli överväldigad av sin rädsla för att misslyckas, vilket kan göra han tveksam eller undvikande i svåra situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa folk eftersom jag är sjukvårdare. Jag räddar liv och gör småärenden. Djup karaktärsutveckling – Melle kan ha en rik bakgrund och komplexa känslor som gör hen till en intressant karaktär att interagera med. Hen kan genomgå utveckling och förändring baserat på sina erfarenheter i spelet.

Mysterielösning och äventyr – Med sin nyfikenhet och passion för att upptäcka nya saker kan Melle leda gruppen i jakten på mysterier och skatter, vilket öppnar upp för spännande äventyr och problem att lösa.

Empati och samarbete – Melle kan fungera som en lyssnare och stödja andra spelare genom att bygga starka relationer, vilket bidrar till en mer sammanhållen och positiv RP-dynamik.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag har spelat Unive RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt bidrar till en berättelse där den andra parten också får en meningsfull och positiv rollspelsupplevelse, även om det betyder att din egen karaktär "förlorar" i just det scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig handlar om att använda logik, erfarenhet och en balanserad bedömning för att fatta beslut som är praktiska och rimliga i en given situation. Det innebär att tänka igenom konsekvenserna av ens handlingar och agera på ett sätt som känns naturligt och rätt för både en själv och andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Använd mitt eget omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga, för att skapa en rolig och realistisk rollspelsupplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inga personliga preferenser eller mål, utan jag arbetar för att stödja och bidra till din och andras kreativa visioner, vilket gör mig flexibel och lätt att integrera i olika typer av rollspel.

S

spray

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Walbi

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
42
Trofépoäng
8
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom