Godkänd mome | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mome

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: mome

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? mome2.0

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. min karaktä heter Mohammed fakro han varit uppväxt utan föräldrar hans föräldrar lämnade honom för att gå leva sitt liv sedan den dagen så har han jobbat och ägt allt han äter eller driker eller gör men hans bakgrund är inte så normal för en 19 årin han varit fångad men dråger där då han åkte in i fängelset sedan dagen han kommit ut så märkte han hur poliserna och derras system är helt fake och inte tro värdigt och sen den dagen har han hatat polisen det är darör han har inga känslor han är som en person som har tagit tram men utan tram delen han vill och kommer göra så att hela staden vet och hör hans namn det är hans mål men också att aldrig låta en person liknade till hans bakgrund gå genom de han gick genom att behöva jobba och sno saker för att leva han har känslor för folk som vet vad att göra ont betyder

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög och roligt rp nivå men bra senarion och en kraft ful rp som kommer förändra allas syn på Avena Roleplay. Det kommer bli en rolig tid och många härliga minnen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna alla scenarion och att man ska kunna förlura te.x ett bankrån du ska kunna Bli grippen utan att du blir skit sur och håller på att gråta för man förlura ett scenario te.x

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vi har rdm eller vdm eller metagaming eller powergaming eller fear rp och mer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja massor jag har rpat på många andra serverar som te.x Gamla Valon Multistaden körde jag lite på OG unive och kört lite på unive blåa och röda swewave även har kört på sk känd rp server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag har dyklexi och lite svårt att skriva men bättre att förklara i vc.

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom