Mr.L
Ny Medlem
- Meddelanden
- 3
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Mr.L
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Karlsson
Vad är ditt discord namn? linusisking
Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. karaktär: Rober Nillsson
växteup i Stockholm med hanns mamma som bor kvar
hanns intressen är att laga billar t.ex. epa, volvo, äldre model av mercedes, ford
hanns känslor är att han kan vara glad, ledsen, arg (har ADHD)
och hanns framtidsplanner är att öppna en liten verkstad som han kan laga bilar
Vad kan du bidra med till serverns RP? vara en bra spelare och vara snäll mot andra runt om
och vara inne på serven nästan alla dagar
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är att man ska kanske göra att den andra ska vinna och den ena ska förlora
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har förstått serverns regler. VDM (Vehicle Deathmatch), RDM (Random Deathmatch), FEARRP
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har erfarenhet inom rollspel
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä jag vill inte berätta om mig själv
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Karlsson
Vad är ditt discord namn? linusisking
Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. karaktär: Rober Nillsson
växteup i Stockholm med hanns mamma som bor kvar
hanns intressen är att laga billar t.ex. epa, volvo, äldre model av mercedes, ford
hanns känslor är att han kan vara glad, ledsen, arg (har ADHD)
och hanns framtidsplanner är att öppna en liten verkstad som han kan laga bilar
Vad kan du bidra med till serverns RP? vara en bra spelare och vara snäll mot andra runt om
och vara inne på serven nästan alla dagar
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är att man ska kanske göra att den andra ska vinna och den ena ska förlora
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har förstått serverns regler. VDM (Vehicle Deathmatch), RDM (Random Deathmatch), FEARRP
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har erfarenhet inom rollspel
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä jag vill inte berätta om mig själv