Nekad oskar | Chef-jobb ansökan [Roy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: oskar

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill föra företaget framåt medans jag utvecklar min egen RP, jag strävar efter att göra påslag på RP nivån här på avena Att föregå med gott exempel och leda företaget framåt anser jag att jag är kapabel till. Jag vill lösa problem och hålla en stabil och fungerande service som mekononmen. Jag anser att jag är en bra chef då jag har erfarenhet inom administration, ledning i form av projektledning samt ledning av gemenskap och nätverk. Jag är lösningsorienterad och driven inför nya utmaningar, jag vill bilda relationer och bygga på dem som jag redan har. Jag vill ha en bra styrka av anställda som är aktiva och håller en hög RP då jag anser att QPark har en viktig roll i staden.

Vad rollspelar du som för tillfället? inget specielt hade tänkt att rpa som polis men såg att det fanns en öppen plats som chef på mekonomen och det kan man inte missa att försöka få då jag har varit chef på mekonomen på en annan server för typ 2 år sedan

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Mina färdigheter sträcker sig över områden som personalledning verksamhetsutveckling och kundrelationer. Jag är övertygad om att dessa färdigheter, tillsammans med min starka förmåga och strategiska tänkande, kommer att göra mig till en framstående ledare på Mekonomen. essutom brinner jag för att skapa en positiv arbetsmiljö där deet anställda känner sig motiverade och engagerade. jag bidrar med rpn bra jag skapar roliga scenarion osv.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag har tididagre har jag varit chef på mekonomen på en anna server för typ 2 år sedan. Jag har även varit anställd på mekonomen tidagre. jag tycker skälv jag är väldigt framgånsrik. Jag har utvecklat djup försåelse för bilar och hur man lagar dom.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nopp

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är mycket aktiv och jag har erfarenheter av att jobba/ vara chef på mekonomen då jag har rpat som det på andra servrar

Hur många bans har du? zero

Senaste redigerad:

Roy

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
3
Din Chef-Jobb Ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Chef-Jobb Ansökningar - Arkiv

Nekad då du gjorde ne copy/paste ansökan, Får ej redigeras efter svar, lycka till nästa gång.

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom