Nekad Pablo Perriera | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo Perriera

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pablo Perriera

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? mohammed.ny10_85327

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Pablo Perreira , växte upp i en liten stad där han alltid känt sig utanför. Han var aldrig den typiska "stadens kille" och lockades snabbt till större äventyr. Efter att ha varit med om en hel del problem i tonåren, flyttade han till Los Santos för att få en nystart. Där hamnade han snabbt i den kriminella världen, inte för att han ville, utan för att han såg det som den snabbaste vägen till framgång. Framtidsplaner: Pablo har stora drömmar om att bli en stor spelare i staden, både inom den lagliga och olagliga världen. Hans mål är att bygga ett eget nätverk av företag och kontakter som gör honom till en person man inte kan ignorera. Han vill starta en nattklubb och använda den som en täckmantel för sina mer olagliga affärer. På lång sikt siktar han på att få kontroll över hela Los Santos underifrån, en dag kanske bli den mest inflytelserika personen i staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Strategisk och målmedveten: Pablo har tydliga planer och vet hur han ska använda sina resurser, som nattklubben, för både lagliga och olagliga affärer. Anpassningsbar och driven: Hans bakgrund visar att han kan hantera motgångar och snabbt anpassa sig till nya situationer. Social och nätverkande: Med en dröm om att bygga ett eget nätverk är Pablo skicklig på att skapa kontakter och vinna folks förtroende.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Riskbenägen: Pablos fokus på både lagliga och olagliga aktiviteter kan leda till att han tar stora risker som kan slå tillbaka. Tillitsproblem: Hans uppväxt utanför gemenskapen kan göra det svårt för honom att fullt ut lita på andra, vilket kan hämma hans relationer. Maktbegär: Hans ambition att kontrollera hela Los Santos kan göra honom övermodig och utsätta honom för konflikter med mäktiga fiender.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Spännande karaktärer : Jag skapar karaktärer som har mål, problem och relationer som gör spelet intressant.

Konflikter och drama : Jag kan skapa konflikter och hjälpa till att bygga upp spänning mellan karaktärer eller grupper.

Flexibla roller : Jag kan anpassa min karaktär till olika typer av roller, från kriminell till affärsman eller något annat som behövs på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du gör val i spelet som hjälper den andra personen att lyckas. Det kan vara att låta dem vinna en kamp eller ge dem en chans att nå sina mål. Det handlar om att skapa en rolig och spännande upplevelse för alla, inte bara för dig själv. Genom att hjälpa motparten att lyckas gör du spelet mer balanserat och intressant, och det bygger bättre relationer mellan karaktärerna.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft inom GTA RP handlar om att spela på ett sätt som är respektfullt mot både spelets regler och andra spelare, samtidigt som man håller sig inom ramarna för en realistisk och trovärdig rollspelupplevelse.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Att använda information från utanför spelet (t.ex. Discord, streams, eller OOC-samtal) för att påverka vad din karaktär gör in-game är förbjudet. Din karaktär ska bara veta det som han eller hon realistiskt kan ha fått reda på i spelet. Powergaming: Att tvinga en handling eller utgång på en annan spelare utan att ge dem en chans att reagera eller motstå. Till exempel: "Jag binder dig och du kan inte röra dig" utan att låta spelaren svara. Random Deathmatch (RDM): Att döda eller attackera en annan spelare utan en rimlig in-character anledning. Våld måste vara motiverat och bygga på en situation i rollspelet.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att skapa intressanta och realistiska karaktärer. Jag är flexibel och kan anpassa mig efter olika roller och scenarier, vilket gör mig till en bra teamspelare. Jag tycker om att bygga relationer mellan karaktärer och skapa spännande berättelser som engagerar andra. Jag är också bra på att följa regler och skapa en positiv spelupplevelse för alla. Jag vill bidra till att servern blir rolig och dynamisk för alla deltagare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom