Projectzano
Ny Medlem
- Meddelanden
- 12
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Projectzano
Vad är ditt discord namn? Projectzano
Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas Chef
Varför vill du bli Chef/VD? Jag är en väldigt aktiv person ungefär varje dag, fram till 14:00 till 21:00
Vad rollspelar du som för tillfället? Bosse Larsson
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har tidigare jobbat som Bitr chef hos SC Styling. Just nu vill jag prova och veta hur det känns och vara chef.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa dom som ochså vill ha chansen att kunna jobba med med här typ av jobb.
Att hjälpa till.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är väldigt aktiv. Därför anser jag att jag är lämplig för denna roll.
Jag har mycket kunskaper om Securitas
Hur många bans har du? Inga
Vad är ditt discord namn? Projectzano
Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas Chef
Varför vill du bli Chef/VD? Jag är en väldigt aktiv person ungefär varje dag, fram till 14:00 till 21:00
Vad rollspelar du som för tillfället? Bosse Larsson
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har tidigare jobbat som Bitr chef hos SC Styling. Just nu vill jag prova och veta hur det känns och vara chef.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa dom som ochså vill ha chansen att kunna jobba med med här typ av jobb.
Att hjälpa till.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är väldigt aktiv. Därför anser jag att jag är lämplig för denna roll.
Jag har mycket kunskaper om Securitas
Hur många bans har du? Inga