Inaktuell realrozh | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realrozh

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: realrozh

Vad är ditt discord namn? realrozhh

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag gillar att leda och vill göra Mekonomen till en trygg plats på Avena. Som chef kan jag förbättra spelet och göra Mekonomentill en viktig del av servern. Jag vill hjälpa mina kollegor att komma med nya idéer och bli bättre, som bättre rutiner och samarbete med andra. Jag kan också lösa problem och ha allt organiserat, även i stressiga situationer. Jag drömmer om att Mekonomen ska bli en viktig Sysselsättning som spelare litar på, så jag är redo att arbeta klokare för att göra det till verklighet.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar bara som medlem just nu och brukar jobba som de legala jobben på arbetsförmedligen

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har erfaranheter inom att vara chef på ett flertal servrar tex Swewave Nova Unive, Va tex bilfirma Chef på swewave och styrde upp det rigtigt bra där enligt spelarena som spelade där

Hur kommer du att utveckla arbetet? Mekonomen har stor betydelse inom rpn. Jag kommer att använda det tills jag har ett aktivt jobb och jag kommer till och med att kunna hitta stabila personer som är aktiva och inaktiva. Som ett resultat kommer jag att kunna få dem att vara aktiva igen. Att få Mekonomen att bli aktivt och att folket jag anställer ska sköta sitt jobb, enligt deras planer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej bara avena just nu

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Tycker ni borde tillsätta mig chefs rollen då jag är en stabil och positiv chef som får saker gjort kommer anställa bra och mogna spelare och kommer rpa seriöst som chef om jag blir de

Hur många bans har du? får accses denide

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom