Godkänd Scar | Medlemskap ansökning [Roshii]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

Scar

Gäst
Användarnamn: Scar

Vad är ditt namn i verkligheten? Aryan

Vad är ditt discord namn? anonymous

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Scar shelby han är 26 år gammal han hade dåligt uppväxt hans pappa dog tidigt scar var bra i skolan och hemma med syskon efter hans pappa dog gick han mindre i skolan och var mindre hemma han och familjen hade dåligt ekonomi han hade inget val än och bli kriminell han börja sakta och göra affärsrån och med tiden fick han dåliga vänner som fick han bli ännu mer kriminell för familjen inte ska ha dåligt ekonomi scar shelby blev mer känd på gatan han köpte sin första vapen som han ville göra mer pengar på hans mamma visste inte hur eller vart han har fått dessa pengar en dag när hon får reda på det bestämmer hon att ringa till hans morbror och Sedan flyttade han till staden Unive där hans morbror bor han börja jobba som alla andra och börja sköta sig han fick lämna det livet bakom sig och börja nytt liv som han tyckte var bättre och göra sin mamma stolt han vill köpa en villa till sin mamma och vill vara bra förebild för sina syskon

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp Jag är en social erfaren och kreativ spelare att jag kan bidra med roliga scenarion och kan jag dem mesta reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha kul om man vinner eller förlorar Det kan vara en strategi som används för att bygga förtroende, främja samarbete eller skapa en vinn vinn situation. Och att Det är viktigt att respektera reglerna och skapa en positiv och respektfull spelupplevelse för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm att man dödar någon utan anledning, Vdm att man använder sin bil som ett vapen och NLR att man kommer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på centic

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är respektfull mot andra spelare följer regler jag är tålamod och beredd att lära mig av mina misstag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom