Intagen Spindelzo | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindelzo

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Spindelzo

Vad heter du? Omar

Ange ditt födelsedatum: 11 December 2008

Ange ditt Discordnamn: spindelzo

Berätta kortfattat om dig själv: Mogen, erfaren, trött på lallare, tar ansvar för mina handlingar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag efter skolan och en del på helger både IC , OOC.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan de öppna, har spelat på Valon 2x Mod 1x Helper, Snöstaden som EXO ägde var jag Admin/Ledning.

Varför ansöker du som staff på Avena? Kommunikations Möjligheter , är bra med att kommunicera med andra spelare och människor. Har tiden för arbetet, Löser problem på ett effektivt och säkert sätt så att båda blir nöjda och att det ska vara rättvisa. aktivitet och närvaro.. är en aktiv spelare på Avena dagligen som utvecklas och ser problem ofta därför tänkte jag ansöka om Staff igen och ta igen problem som uppstår.

Vad är din uppgift som Staff? Upprätthålla regler och ordning. Staff ansvarar för att säkerställa att alla spelare följer serverns regler och riktlinjer. Detta inkluderar att övervaka chatten och spelbeteendet för att förhindra regelbrott.

Hjälpa Nya spelare till en väg där rpn är bra och proffsigt utförd.

Lösa konflikter på så rättvist sätt som möjligt och vara en duktig problemlösare och kunna kommunicera med andra spelare.

Bevaka serverns allmänna hälsa så att man utför RP på en bra nivå.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Möjligheter, Aktivitet, Rättvisa och bra Staff jobb.

Hur hanterar du stressiga situationer? Försöker lugna ner dem om de ej lyssnar går jag upp i grader samma som Våldstrappan andvända våld i olika situationer beroende på hur hetsigt det är, tar ansvar för mina handlingar och är ingen unge som lallar.

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Jobb

Spindelzo

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Hoppas att jag hade kunnat få komma tillbaka som Mod direkt och bevisa mina kunskaper och göra en så kallad återvändning i Staff teamet. Denna gång kommer jag tillbaka starkare än någonsin.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom