Nekad Svante de king | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svante de king

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Svante de king

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svante de king

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2011

Berätta om din karaktär. mitt namn är kalle svensson jag var bra när jag var liten och min upväxst har varit bra jag har en dröm å jobba på mekonomen och gillar bilar jag är en väldigt snäll person och jag vill jobba på mekonomen i framtiden

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär är snäll bra på typ allt och trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli arg snabbt om något håller på mot mig,har typ inget mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket som att jag har spelat på många servrar så kan de mesta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många servrar och har hitat den reta nu

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bryta mot reglerna för å vina ett sinario

Vad är suntförnuft för dig? att man ska bete sig som irl till exsempel som man ska inte tränga sig i köer å sånt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rde att man inte ska slå någon utan anledning eller skuta någon utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Walbi

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
42
Trofépoäng
8
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom