thelord123
Ny Medlem
- Meddelanden
- 19
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: thelord123
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias
Ange ditt födelsedatum: 26 April 2007
Ange ditt Discordnamn: thelord123
Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en grabb på 17 år och gillar att spela spel och jag gillar att hjälpa till med saker
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 5 och 7 timmar varje dag
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Länge
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att va med o kunna ta reports ingame och för att underlätta för andra som rpar
Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta reports före rpandet och att hjälpa dom som behöver hjälp ig
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra som en bra staff och ta reports före rpandet och jag kommer ävent bidra med roliga senarion
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situatuioner bra för att jag har haft ett väldigt stressigt liv
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Jobb
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias
Ange ditt födelsedatum: 26 April 2007
Ange ditt Discordnamn: thelord123
Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en grabb på 17 år och gillar att spela spel och jag gillar att hjälpa till med saker
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 5 och 7 timmar varje dag
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Länge
Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att va med o kunna ta reports ingame och för att underlätta för andra som rpar
Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att ta reports före rpandet och att hjälpa dom som behöver hjälp ig
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra som en bra staff och ta reports före rpandet och jag kommer ävent bidra med roliga senarion
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situatuioner bra för att jag har haft ett väldigt stressigt liv
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Jobb