Nekad TheReaIPandza | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheReaIPandza

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: TheReaIPandza

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? therealpandza

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel, annars nämn för Samuel Andersson. Denna karaktär är intresserad i maskiner så som Fordon av olika sorter. Denna person är väldigt omtänksam och snäll mot bemötande personer. Samuel är uppväxt I Lund vilket ligger i Skåne county, Sverige. Samuel är en väldigt omtänksam induvid vilket tar från hans föräldrar vilket alltid stått upp för honom och hjälpt honom under de första 20 åren av sitt liv. Samuel har inte ett jobb vilket ger honom mer fritid för att göra vissa saker, han studerar till person-bils mekaniker.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kunskap om fordon, snäll, omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dålig på att hantera vapen, kan vara jobbig i vissa tillfällen, inte så smart gemfört med andra människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns "realism" på rätt så många sätt, hantera situationer så som de hade blivit hanterade i det riktigt livet, ha mer seriösa konversationer med folket av Avena vilket innebär mer seriösa och trevliga "roleplays".

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det stämmer, jag har spelat på många olika roleplay servrar så som den britiska servern "PoliceMP" och t.ex de svenska Unive och Kronan roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska ge andra personer en chans i olika situationer, ifall jag har en Ferrari och polisen är efter mig i en Saab så måste jag ge dem en chans att ta mig, inte bara köra runt ett hörn och försvinna, detta hjälper till att göra roleplays mer trevliga och "intense".

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska göra någonting som skulle hänt i verkligheten, man ska inte gå in i en butik, skjuta två personer och ta alla pengar och köra ifrån, man ska roleplaya ut det som det skulle hänt i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat-logging - man inte ska t.ex lämna servern för att undvika konsekvenser som t.ex en ban. CopBait - Att man inte får försöka få polisen efter sig, t.ex köra för fort framför dem för att få deras uppmärksamhet är emot denna reglen. FRP, fail roleplay är någonting som inte får hända, detta menas med att alla scenarios ska vara så nära riktigt som möjligt, man ska inte skjuta folk för ingen bra anledning som i verkligheten, man ska inte köra in i en vägg och sedan flyga där ifrån, osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, ingenting relevant till denna ansöknaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom